Autor: Novosti

Novi Sad
20.06.2019.
17:45 > 09:22
Izbegličkim porodicama koje su ostale "ispod crte" na konkursima za stanove koji se grade u Veterniku i Futogu, data je prilika da konkurišu za već gotove stambene jedinice u okviru potprojekta koji organizuju Republički komeserijat za izbeglice, Jedinice za upravljanje projektima u javnom sektoru i gradovi i opštine Srbije.
  • Tincica

    20.08.2019 14:08
    Gde konkurisati za ove stanove?
  • Komifo

    24.06.2019 20:10
    i pošto znam da ne čitate nego hejtujete....plac je dao grad(livade zapuštene) a finansira EU
    stanovi se otkupljuju i nema za dž..
    uslov je da nemaju ništa na svom imenu....
    ende
    purgerNS

    A hoće li ih grad i EU poslati busevima negde drugde kad se sledeći put okupe da slave svoje ratne zločince, ili da njaču oko Kosova, ili da mantraju kako je xy stvar protiv 'Boga i porodice',?
    Iskreno meni su draže sirijske izbeglice, oni su isti takvi zaostali ali barem ne baljezgaju da smo braća.
  • purgerNS

    24.06.2019 16:22
    idemooo domaći..
    Domaci 24.06.2019 • 14:58
    Mnogi Vojvodjani S PRAVOM imaju NOSTALGIJU prema vremenima Austrougarske. Jer je vladao RED. I Vojvodina se RAVNOMERNO GRADILA I RAZVIJALA. A onda je doslo "oslobodjenje"...I nema veze da li su u pitanju domaci Srbi, Madjari, Slovaci, Rusini...Svi smo dobro osetili rezultate vladavine "juznjaka". S ovim sto se radi, samo ce se produbiti razlike - stvoriti veci razdori. I opet za neke buduce sukobe.

    a lepi moj nostalgičaru ovdašnji..samo da te podsetim da je prvi vodovod u stanove ovde uveden 1936 godine,da se i do 60-ih nosila voda sa bunara..da je bulevar oslobođenja izgrađen sredinom 60-ih isto kad i limani...
    da je Novi Sad porušen i napušten pre samo 150 godina..i da od tad nastaju "starosedeoci"
    a ako imaš nostalgiju za knK monarhijom onda znači da imaš preko 100 godina
    današnji starosedeoci Novog Sada su kolonizatori od 1918 i drugovi iz 1945
    daklem,ne prdi
  • Domaci

    24.06.2019 14:58
    Mnogi Vojvodjani S PRAVOM imaju NOSTALGIJU prema vremenima Austrougarske. Jer je vladao RED. I Vojvodina se RAVNOMERNO GRADILA I RAZVIJALA. A onda je doslo "oslobodjenje"...I nema veze da li su u pitanju domaci Srbi, Madjari, Slovaci, Rusini...Svi smo dobro osetili rezultate vladavine "juznjaka". S ovim sto se radi, samo ce se produbiti razlike - stvoriti veci razdori. I opet za neke buduce sukobe.
  • Pitanje

    24.06.2019 13:09
    Sta ovo znaci
    Mene interesuje sta znaci termin izbeglica? Ne znam odakle ljudi sada beze, rata nema, nema progona..ko su danas izbeglice, odakle su pobegli, jel se to misli na ove ljude iz Sirije...ali oni su migranti a ne izbeglice?
  • Vojvođijanski

    24.06.2019 12:51
    šovinizam
    Koliko autošovinizma, neobrazovanosti i ostrašćene zaslepljenosti "u tvom malom dragom biću". Kakvi kompleksi nesuđenih "švajcaraca", upravo uverenih u svoju arijevsku superiornost u odnosu na sve ostale. Slovenija posle toliko godina u EU ne da nije Švajcarska već je i dalje na začelju ali da, baš vi "bi ste" ili biste bili. Tako je, ima sirotinje i među "ovdašnjima", zato i treba "ovdašnjima" pobiti porodice, razrušiti imovinu i poslati ih u izbeglištvo da se prekine sa tom praksom "rasne" segregacije gde deo onih koji su izgubili sve što su imali sada dobijaju stan finansiran evropskim novcem, a "ovdašnji" koji nisu izgubili ništa sada dobijaju još jedno ništa. Evropski bezobrazluk. Još samo da se otkrije kako to "ovdašnji" nemaju ništa iako im niko nije razrušio imovinu niti dobronamerno oslobodio viška članova porodice, kad se već onima koji su kroz to prošli negira status sa obrazloženjem da bi do sada i kredite otplatili, ili da parafraziram jednog domaćeg neofašistu koji ne poznaje ni sopstveni jezik - nemoguće je da je neko tolika beskarakterna hulja da se posled četvrt veka i više i dalje šlepa na vojvođijansko poreklo dok sedi skrštenih ruku i čeka da mu neko nešto udeli.
  • purgerNS

    24.06.2019 10:57
    ne verujem..
    koliko je ovde zlobe i zavisti..
    PONAVLJAM: ovo je novac iz evrope -daklem nije vaš
    stanovi se ne poklanjaju nego se otklupljuju ili rentaju
    sitne duše ne određuju gde će ti ljudi nego EU
    vaše mesto rođenja ništa ne znači..daklem 0 bodova za rođene ovdi
    manite me starosedeoca kad vas je pola došlo 1918 a pola 1945
    i opet ,vas niko ništa ne pita,jedino šta možete je da ovde mrzite sebe i ceo svet.
    da li se ti ljudi integrišu isto nije da vi sudite,pitajte dedu koji je došao 1945
    i da vas nisam čuo.mi smo sa limanaaaa imamo lift i jako smo urbani
    preuzmite odgovornost za svoj život....i mrdnite ta učmala dupeta koja mrze glavu koja je povezana sa istim dupetom...

    i pošto znam da ne čitate nego hejtujete....plac je dao grad(livade zapuštene) a finansira EU
    stanovi se otkupljuju i nema za dž..
    uslov je da nemaju ništa na svom imenu....
    ende
  • sha-ban

    24.06.2019 03:23
    Vojvođijanski
    Koliko autogenocidnosti i asizma u tvom malom dragom bicu. Da ta deveta ofanziva nije dosla, bili bi smo svajcarska, i ne laskajte svi vi sami sebi kako ste jako pametni i sposobni, a ostali nemaju pojma, pa treba zato da daju, a da im se ne daje nista. Ne kazem da medju izbeglicama nema sirotinje, ali ima ih i medju ovdasnjima, samo jedni ce dobiti stan, drugi nece nikad. Tim pre sto je evropski novac u pitanju.
  • Vojvođijanski

    23.06.2019 18:03
    šovinizam
    Jedino što je pozitivno je što šačica izrazito i otvoreno zlih i malicioznih lica koji obitavaju na ovim stranama nije merilo stanovništva Vojvodine niti Srbije, a ja bih vam svima najiskrenije poželeo da doživite identičnu sudbinu ovih ljudi kojima negirate status izbeglice, ni manje ni više, pa da i vas, nesposobne parazite kakvi jeste, konačno ogreje sunce i dobijete nešto od Banke Saveta Evrope. Slažem se da nije korektno da ljudima koji su izgubili članove porodice i kojima je sva stečena i nasleđena imovina uništena dobijaju nešto kada imamo vas kojima nažalost niko uništio imovinu niti vam pobio članove porodice, koji ste sada ostali uskraćeni za nešto što vam ne pripada.
  • neko

    23.06.2019 17:14
    Stodanne
    Pa sto ih ne nasele po svim selima napustenim, plac ceo za smesne pare
  • purgerNS

    23.06.2019 16:36
    alo vojvosmrađani..
    boli vas što su izbegli ljudi napravili kuće...cela naselja...što su podigli procenat pismenih u srbiji
    ma dovoljna vam je garnisera na limanu..vama ne treba više...i jedan lap top da širite mržnju
    a kad ste njive i livade po veterniku prodavali za 10x veću cenu nego pre rata..onda ste ćutali
    poljubite vi domaće smrde i kordunaša i dalmatinca i ličana i slavonce u vr gujce
    aj sad minuse ..hejtujte masnokosi luzeri...to jedino i umete
  • @oklen city

    23.06.2019 04:10
    Da nazalost ovo tacno. Napravili su rodjacko-kumovsko-geografskog sistema zaposljavanja, 'sredjivanja' dokumenata, pritisaka na insitucije, bahatog ponasanja u poslu/saobracaju/... Razoren grad, jos kad su dosli kordunasko-krajisnicko-dalmatinski-slavonski investitori, e tu je grad postao urbanisticko-arhitektonsko ruglo od koga se nikada nece oporaviti. Zaista ovo je nakada bio i licio na grad. Sad mi koji nismo navikli na taj 'sistem' zivota i rada moramo da budemo izbeglice negde gde cemo morati da postujemo i jezik i sistem i drzavu.
  • jeca

    22.06.2019 21:29
    ne, stvarno,
    nama, Vojvođanima je "više dosta", rešavanja problema drugih. Pa, mi za ceo život trpimo "podmetnute eskivaže", of tkzv. kolonizacije pa nadalje.
    I ne samo to,
    oni se onako "čoporativno, čitave familije i sela" uvezano izponameštaju na NAŠA MESTA u NAŠEM GRADU u javnom sektoru. Pa, govore tu jekavštinu koja kod nas nije važeći dijalekat, korupcijski uvezani, smeju nam se u lice. MI, MI, skrajnuti, no existing, or no name, people. Pa, kad javno trućaju: "Ala, mrzim lale"! A da pojma nemaju ko su lale. Vreme je, da se ova višedecenijska diskriminacija okonča. Nema tu "ljudi be'šte odavde. Ima zato: the right man in the right place. Za ovo se moramo izboriti redovnim demokratskim sredstvima. Traži vreme, pamet, sposobnost, SVE ovo imamo. Aj'mo da iskoristimo!!
  • jeca

    22.06.2019 21:25
    ne, stvarno,
    nama, Vojvođanima je "više dosta", rešavanja problema drugih. Pa, mi za ceo život trpimo "podmetnute eskivaže", of tkzv. kolonizacije pa nadalje.
    I ne samo to,
    oni se onako "čoporativno, čitave familije i sela" uvezano izponameštaju na NAŠA MESTA u NAŠEM GRADU u javnom sektoru. Pa, govore tu jekavštinu koja kod nas nije važeći dijalekat, korupcijski uvezani, smeju nam se u lice. MI, MI, skrajnuti, no existing, or no name, people. Pa, kad javno trućaju: "Ala, mrzim lale"! A da pojma nemaju ko su lale. Vreme je, da se ova višedecenijska diskriminacija okonča. Nema tu "ljudi be'šte odavde. Ima zato: the right man in the right place. Za ovo se moramo izboriti redovnim demokratskim sredstvima. Traži vreme, pamet, sposobnost, SVE ovo imamo. Aj'mo da iskoristimo!!
  • oklen city

    22.06.2019 15:21
    Booj + i - koji su ubedljivo na strani koja afirmiše "dodjoše", a autohtono stanovništvo nipodaštava i vredja, pokazuje nam da je Novi Sad progutan i pokoren od strane "krajišnika, kordunaša i ko-zna-kojih brdjana. Došlo je vreme da i mi starosedeoci postanemo izbJeglice, što dalje od ovog uništenog (nekada) grada.
  • Sremac

    21.06.2019 20:29
    @Dodjos
    Pa sto se sam i dobrovoljno identifikujes imenom kada smatras da je pogrdno?
    Zasto je ljude koji su izbegli a dosli da zive u Vojvodinu, bez obzira koje su verem, za tebe pogrdno nazivati dodjosima? Za mene i za mnoge je tumacenje nekog ko je dosao da ostane i da zivi u nekoj sredini bas to prava terminologija. Sama rec dodjos, oznacava nekog ko je dosao od nekuda, a nije ni gost, ni turista, a ni poslovno u poseti.
    To sto kazu da je Novi Sad grad kulture i da su ljudi gostoljubivi, to je po zasluzi. Ti ne mislis tako? Tvoje pravo i sloboda misljenja i izrazavanja a ne vredjas nikog kao sto ni tebe u ovom slucaju ne vredja. To je kulturno.
  • Blajv

    21.06.2019 20:15
    @Dodjos

    Kako se ponašate, to je daleko manje nego što ste zaslužili. Evo gde ćeš boljeg primera od ovog? Ljudi pljuju sirijske migrante, kažu kad prođu državu dalje od ratne zone da više nisu izbeglice nego migranti - a vi se šlepate na to četvrt veka, eeej!
  • Dodjos

    21.06.2019 18:06
    Sramota
    Kazu Novi Sad prestonica kulture, ljudi gostoljubivi. A ipak svoje sugradjane Srbe koji su izbjegli iz HR i BiH zovu dodjosi i pljuju ih na svakom koraku. Kulturno pravo.
  • Neoplanta

    21.06.2019 17:03
    Komsa@
    Nisu se samo politicari igrali rata, podseti me molim te, kad su Srbi iz Bosne ili Hrvatske protestovali protiv rata, kad su protestovali protiv ubijanja njihovih komsija?? Koliko se ja secam NIKAD!
    Sad, i mi odavde smo krivi, ali smo ipak pokusavali da sprecimo, gradovi su bili puni ljudi na ulicama, koji su zahtevali da rat prestane! Prema tome, zao mi je jednog dela izbeglica, jer su stradali zbog svojih sugradjana, ali velikog dela mi nije zao, jer se i ovde ponasaju osiono, kao sto su navikli u svojoj otadzbini i nikad nisam nijednog od njih cula da se ogradjuje od neospornih zlocina, koje su pocinili Srbi u Bosni i Hrvatskoj!! Naprotiv, onaj bilmez, zlocinac Mladic, medju njima i dan-danas figurira kao heroj!
  • maslinova grancica

    21.06.2019 15:58
    @purgerNS
    .... gde ce nam dusa?Ta, nemojte kasti"! Dusa nasa vojvodjanska siroka, meka topla, ko vojvodjanski lebac. Nemamo mi nista protiv dodjosa - ljudi koji su dolazili i dolaze da ostanu i da zive trazeci ili bili isterani, naterani da dodju. Ne boli nas to sto vam je drugi, a ne mi vojvodjani finasijer i "nadzornik". Naprotiv! Jako nam je drago sto ovoga puta neko drugi dresi kesu a ne mi vojvodjani, sto vi sa ponosom ovoga puta to izjavljujete.
    Boli nas i brine sto brzo zaboravljate toplu vojvodjansku dusu i mnoga domacinstava koja su vam vojvodjani ustupili, poklonili, kupili, a kraj se ne nazire...
    Nas boli "nadzornik", brinemo i boli nas taj"iz vana" ( srpski se kaze spoljni)......
    Boli nas i brine sto se ne prihvatate ni jezik ni kulturu ( naravno da mislim da zadrzite vasu kulturu u vasoj kuci) boli nas sto necete da i ne zelite da se prilagodite sredini, da cenite domacina i sve sto bi mogli, a necete da prihvatite. Cast raritetima (iznimcima).

    Dobrodoli u Vojvodinu i vojvodjana koji su dokazali i pokazali da imaju dusu mekanu, toplu ko cipovku (okrugli hleb- lebac, vi kazete kuv), a kad doje vreme, Bogu dusu! Dok smo jos zivi i dok nekako prezivljamo, sami ce mo je sacuvati, nemojte da se sekirate, a "hvala na pomoci".



  • mila

    21.06.2019 14:51
    koliko ih jos ima
    Mozda stvarno postoji neko od izbeglica iz sela koji je dosao ovde. Svi koji su ziveli u gradovima ostvarili su ovde pravo na sve vrste pomoci. Tamo su posle sve rasprodali. Prvo su dobili stanove za porodice. Sad se resava pitanje i unuka. Molim vas pogledajte kako zive starosedeoci u Banatu. Sramota. Sami bez dece i nesposobni bilo za kakv rad.
  • Đura

    21.06.2019 12:16
    A neke druge izvršitelji nasilno iseljavaju iz stanova.
  • /

    21.06.2019 11:55
    /
    koliko se secam pocelo je barikadama
    nudjena je i autonomija koja je odbijena
  • Mastodont

    21.06.2019 10:38
    @Мунгос

    Ne nego ste ređali balvane, pa ste onda morali da jašete traktore. To ste ponovili nekoliko puta, a deluje mi da ćete kanda opet.
  • Joka

    21.06.2019 10:36
    Čuj izbeglice, sukobi završeni 90-ih godina prošlog veka. Do sada bi i kredite otplatili. Ovi drugi izgradili nelegalne objekte bez ikakvog plana...
    I onda pošten svet dobije visok iznos poreza za stan od 50 m2, pa kamate i tako u nedogled. U poreskoj svake godine kažu: "Uplatite malo više" . Kome više, za šta...?
    Pozdrav svima.
  • Piplfoks

    21.06.2019 10:15
    Jel to za izbeglice iz Sirije? Mora biti, sigurno ne mogu biti iz Hrvatske i Bosne, nemoguće je da je neko tolika bezkarakterna hulja da se posle četvrt veka i dalje šlepa na izbeglički status!
  • Мунгос

    21.06.2019 10:02
    @ комша,
    Добро си одговорио овоме Клуфасу, само имам једну примедбу:
    Нису се политичари играли рата, већ су Хрвати истерали Србе.
    Почистили су их етнички.
    Нема смисла то оправдавати са политичарима, или нечим другим.
  • Bivša izbeglica

    21.06.2019 10:00
    Nemojte molim vas
    da ostavljate zlurade komentare, dragi moji.Ja se sećam kada smo vaše stanove iznajmljivali za 300-400 maraka mesečno, još ste ucenjivali kako ste hteli, "ne izdajemo porodici sa decom".
  • Coko

    21.06.2019 09:59
    Ovi sto komentarisu u losem kontekstu nisu bas cisti u glavu izgleda..... mracite na ovakvu vest? Ajde idite kod psihijatra da vidite sta je sa vama ljudi, pa vi blatite i izbeglice iz rata i oluje... kakvo zlo se skuplja ovde da komentarise, nezadovoljni sobom i zivotom
  • Hastali šejtan

    21.06.2019 09:51
    Išao sam u pogrešnom smjeru
    1992. sam napustio studije i otišao u rodni kraj, na ratište. U isto vrijeme je iz tih krajeva stiglo hiljade studenata, izbjeglica! Logično je da im Srbija pomogne, nije im bilo lako! Mi koji smo ratovali smo oguglali, ne treba nama ništa.
    Samo malo prostora, da ukucamo komentar!
  • /

    21.06.2019 09:50
    /
    pa mestani i jesu sa statusom izbeglistva
    za koji dan cemo nositi traku oko ruke
    kuce vec obelezavaju i ruse
  • purgerNS

    21.06.2019 09:31
    kako bi svoje dali..
    kada vas boli kada neko drugi sve to finansira...
    EU je finasijer i nadzornik ovih stanova...rok je godinu dana...
    da vidite kako se zida i poštuje rok kada iz vana plaćaju i uslovljavaju
    inače,uslov je bio da nemaju ništa od nekretnina i nije za džabe
    stanovi će se moći otkupiti ili mesečno iznajmljivati...
    i umesto da vam bude drago što negde tamo u Veterniku i Futogu niču zgrade vi ovde kukate
    gde vam je širina..gde vam je duša
  • Bacvanin

    21.06.2019 09:27
    @ VladaN

    Seli se ako ti se ovde ne svidja.Putovnicu u ruke i putuj igumane...
  • opalim te g...m

    21.06.2019 09:26
    Za ove sto odgovaraju od cijih je para. Pa sto onda nije zidano tamo gde je pusto, gde treba ljudi? Evo, ja bih tamo pobegao, terate me.
  • Komifo

    21.06.2019 09:11
    Nema boljeg zanimanja od izbegličkog, 20 godina nadrisrbovanja i dobiješ stan.
  • Slavica

    21.06.2019 08:46
    Sramota
    Protiv toga da nakon 25 godina potucanja po izbegličkim centrima i podstanarskog života, ljudi proterani iz svojih gradova, sela, koji su u jednom danu ostali bez sve svoje imovine, mnogi i bez nekog od najbližih, mogu biti samo oni koji nikad nisu doživeli takvu nesreću, niti njihov iko.
    Takođe i oni koji žive od rentiranja svojih stanova nama izbeglicama - njima ne odgovara da budemo ravnopravni. Veliki broj izbeglica je i dalje bez ikakvog krova nad glavom, koji žive bedno i umesto da im olakšate bol vi ih još i mrzite.
  • Zoran

    21.06.2019 08:41
    Zrenjanin, Sombor
    Logičnije je da se stanovi grade u Somboru, Bačkoj Palanci ili Zrenjaninu, slažem se da treba pomoći izbeglicama , ali da ne dobijaju stanove oni koji su izbegli kao maloletni iz Hrvatske i Bosne sa 15 godina starosti i roditelji im imaju rešeno stambeno pitanje
  • Nikola N.

    21.06.2019 08:15
    Svasta
    Ovo je placeno iz medjunarodnih fondova, ne sekirajte se, nije od vasih dragocenih para. Taj novac je namenjen tome, dolayi iz dzepova gradjana Evrope i bice utrosen transparnetno za njih. Ni najmanji razlog za sekiraciju nemate :D
  • Provincija

    21.06.2019 07:53
    @Službenik
    Gledajuci trenutne cene stanova u NS, stice se utisak da je u svakom slonovaca i pozlata. 810 EUR je realna cena, koja je do pre 2-3 godine i vazila za periferiju grada. Univerzitet u Novom Sadu za svoje zaposlene godinama gradi stanove na Novom Naselju i prodaje po ceni manjoj od 800 EUR po kvm.
  • Vojvodjanka

    21.06.2019 07:35
    A kada će biti stanova za zdravstvene radnike? Mislim, za onu sitnu boraniju?
  • o dokle

    21.06.2019 07:26
    Ovo višedecenijsko izbeglištvo je montipajtonovsko. Pa valjda kad primiš ličnu kartu i državljanstvo zemlje u koju si izbegao nisi više izbeglica, postaješ ravnopravan član te države, sa pravom na rad, pa time i sticanje svoje imovine kao i svi drugi državljani te zemlje (u ovom slučaju oni koji sede i dalje u svojim podstanarskim stanvima, dok ih ovi dobijaju na poklon jer imaju status izbeglice već 3 decenije, uz nekoliko stanova na rodbinu upisanih). I onda se neko čudi otkud antagonizam prema tim ljudima u domaćem stanovništvu... Pa brate mili, ili si izbeglica azilant koji sedi bespomoćan i prima pomoć, ili si punopravni državljanin zemlje s pravom na rad i ravnopravni život. Samo kod nas može oba...
  • Nikoletna

    21.06.2019 07:26
    Buuursac
    Užas! Među prvima na listi za ove stanove je lik koji ima svoju farmu stoke sa sve klanicama i maloprodajnim objektima. Ako sam dobro razumeo žena mu je lekar i naravno zaposlena je u državnoj firmi. Vozni park im je barem u vrednosti od 50000 evra. Barem polovina ovih koji će podobijati stanove jesu aktivisti/botovi. Sa druge strane, po selima, a ogromna većina budućih vlasnika stanova dolazi iz kojekakvih vukojebina, zvrje prazne kuće i neobrađena imanja. Zašto te "nesretnike i naplaćene izbjeglice" ne bi usrećili time da žive i rade, recimo, u nekom selu u Banatu ili, još bolje, u okolini Vladičinog Hana ili Surdulice?
  • V

    21.06.2019 07:00
    Izbeglice?
    zloupotreba statusa izbeglice. Koliko jos godina, decenija i vekova planiraju biti izbeglice? Deca su im punoletna
  • S

    21.06.2019 05:44
    @cluffas
    To su oni koji se nikako ne integrisu.
  • VladaN

    21.06.2019 05:24
    Dokle..
    ... više?
  • Dzony

    20.06.2019 23:54
    Dokle cete vise da je...
    Samo jedna recenica opisuje sve ovo: Srbija i Vojvodina je krava muzara!
  • @cluffas

    20.06.2019 23:50
    Pogledaj samo ko su investitori i izvodjaci u Novom Sadu i bice ti jasno zasto "izbeglice" imaju povlascen polozaj.
  • Komsha

    20.06.2019 23:42
    Okrenulo se..
    Sada su novosadjani izbeglice, gd je ko uspeo da ode
  • Biba

    20.06.2019 23:07
    Stan
    Dosta vise izbeglicama.
    Ajde da date i obicnim gradanima koji zive od plate i gradanin sam ovog grada a i rodena u ovom gradu
  • NN

    20.06.2019 23:00
    Hoću i ja stan. Nikad ništa nisam dobio od države, a osećam se kao pravi izbeglica u svom gradu, jer nikog više ne poznajem. Sad sam postao manjina u svom gradu, jer kao prvo više je ovde došlo izbeglica, nego što ima mojih sugrađana, mnogo više, višestruko, a kao drugo svi ti koji su došli ovde u zadnjih 25 godina imaju veća prava nego mi odavde i stalno im se od prvog dana daje svakojaka pomoć, svuda imaju prednost i oni i njihova deca, ma dugačak je spisak kakve sve pogodnosti dobijaju od države, a ostali šipak. Pa mi smo bre ugroženi, a ne oni. I tako je odavno, a ovi što odlučuju o tome su takođe njihovi, zemo, rođo, kumara,.. Ma oni su i uništili sva preduzeća ovde, a pogotovo su problemi počeli od kada uporno pokušavaju da prilagode sredinu svom mentalitet umesto obrnuto. Naravno, ima časnih izuzetaka i njima svaka čast. Njih cenim i uvek ću im pomoći šta god mogu, jer su divni ljudi, ali ima i takvih balvana, da to nema na kugli zemaljskoj.
  • telep

    20.06.2019 22:23
    Iskreno izbeglice sa pocetka devedesetih, sutra je 2020, realno skoro 30 godina je proslo. Ljudi odavde su isli i ginuli za njih tamo da bi oni 30 godina kasnije i dalje muzli beneficije.
  • комша

    20.06.2019 22:00
    @cluffas
    не дао ти бог да мораш напустити своју кућу и побећи главом без обзира. Статус избеглог лица имају људи који су избегли због рата у бившој Југославији. Већина се снашла, али увек има и оних који још увек нису решили стамбено питање. Ако смо ми као држава знали да хушкамо на рат, сад смо дужни да помогнемо онима који су због тога остали без игде ичега, јер су се политичари играли рата.
  • Lala

    20.06.2019 21:55
    Crnjak
    Srbija zemlja parazita,lopova,lazova,prevaranata i Vucica.
  • purgerNS

    20.06.2019 21:54
    za informaciju...
    sve je platila međunarodna zajednica....
    ne brinite nije vaše
  • Odgovor ovima ispod

    20.06.2019 21:51
    Strane donacije
  • Pera

    20.06.2019 21:32
    povratak
    Sta je sa povratkom, kako jedni mogu da se vrate a drugi ne mogu? Ovakvo resenje je krajnje neprihvatljivo, za cenu jednog stana od 50 000e moye se kupiti pet kuca na selu i smestiti pet porodica koje lakse mogu da zive tamo nego u gradu. Za pet meseci nece u gradu imati od cega da placaju reziju u tim stanovima. Ocigledno da se ne resava problem izbeglim licima, vec se trpaju pare investitorima i partiji u dzep.
  • Saša 42

    20.06.2019 21:01
    ko je bliže vatri taj će da se ogreje
    Sirotinjo i Bogu si teška.
  • saller.ns

    20.06.2019 20:43
    Dokle više izbeglice?Šta je sa naŠom sirotom rajom?Njima šipak.
  • Станко

    20.06.2019 20:37
    Жал
    Конкуришемо након 22 године плаћања кирије и изградње туђих кућа.
  • Petar

    20.06.2019 20:22
    K
    Srećno vam bilo. Malo da pojačamo ove vojvodjanske sterilne pederčine. A čisto da znate da je Hajdn napravio nemačku himnu a c šokačke pesme...
    https://youtu.be/FA2ZXm3VU5Y
  • Službenik

    20.06.2019 19:56
    Jedva cekam
    Jedva cekam da vidim te stanove za 810 eur. Kvalitet ce biti fantastican.
  • cluffas

    20.06.2019 19:46
    Imam par pitanja : 1. Ko su izbeglice ? Da li su to Sirijci , Avganistanci .....
    2. Da li je domace stanovnistvo zbrinuto sto se tice stanova pa smo toliko bogati da imamo da delimo kojekome ????
    3. Pogledajte sto se ispraznila unutrasnja Srbija i Banat , pa tamo potrazite kvadrate , mislim da se moze naci mnogo jeftinije , zasto da neko pravi guzvu u NS ili BG ?
  • Мунгос

    20.06.2019 19:45
    Није ми јасно зашто банка Савета Европе овако не помаже Немцима.
    У Немачкој 50% њих нема станове, него живе као подстанари. А станарине папрене и стално скачу.
  • Jbt

    20.06.2019 19:42
    Jbt
    Dokle vise izbeglice?
  • Brka

    20.06.2019 19:33
    Vise od punoletstva
    Status izbeglice vise od dvadeset godina! Super...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna